CAMPAÑA CONTRA LOS PRODUCTOS CHINOS

 

 

ENTAMU

 China ye una dictadura comunista, nun hai sindicatos, solo hai un partíu, el partíu comunista, que marca los derechos y los sueldos de los trabayadores. Sin embargo, hai empresarios qu’obtienen el beneficiu de les empreses de les que son dueños.

Curiosamente, los empresarios funcionen col réxime económicu capitalista, pero los sueldos de los trabayadores fíxalos l’estáu.

L’empresariu chinu compite en precios col empresariu Asturianu, cola diferencia que’l chinu, tien unos costes de personal baxos y fixos, nun tien que negociar colos trabayadores, mientres que l’asturianu tien unos costes llaborales variables, que siempre son más altos que los chinos.

Amás, l’empresariu chinu nun tien conflictos llaborales.

Los productos chinos viéndense equí colos precios de China y d’esa miente ye imposible competir con ellos.

Asina, el capital Asturianu marcha pa China. Pero, la riqueza xenérase en China y dempués empréstennos el dineru a nosotros (20% de la deuda), cobrándonos unos intereses ya imponiéndonos les sos condiciones.

D’esta miente, col nuesu dinero ellos conviértense nos nuesos banqueros y el pueblu Asturianu hipoteca’l  futuru  en manes de los Chinos.

 

NON A LOS PRODUCTOS CHINOS

El partíu Nacionalista Ensame Socialista Astur, entamó una campaña en contra los productos chinos y solicitó abondes vegaes a la Conseyería d’Industria y Comerciu del Principáu, que tien competencia sobre’l comerciu, que se restrinxa l’apertura de comercios chinos, n’aumentu nos últimos años asina como los sos productos (textil, madera, cerámica, etc.) por competencia deslleal.

Esta competencia deslleal, ta fundamentao nuna mano d’obra barato y nuna explotación llaboral que nin siquiera cumple les normes de la UNESCO (trabayu con menores), los derechos humanos fundamentales (derechu de justicia, votu, seguridá xurídica, derechu xueces que t’oigan, etc.) nin los trataos Internacionales de Protección a la Naturaleza (KIOTO) y nenguna normativa de seguridá.

Afeuta a tola economía d’Asturies, asina como a tol texíu industrial.

Too eso lleva a lo siguiente:

  1. Sobresplotación de la miseria sufrida pelos pueblos, que nin siquiera son quién a respetar los principios básicos de los derechos humanos, polo que ye una tresformación moderna de l’antigua esclavitú.

 

  1. El fundimientu la economía d’Asturies, al plantegar unes condiciones contra les que nun pue competir nenguna empresa o comerciu que tenga que respetar los derechos humanos, los salarios y la dignidá de los trabayadores que fabriquen o vienden esos productos.
  2. Los comercios Chinos, la gran mayoría son de grandes cadenes de distribución Chines, que traen los sos emplegaos de China, trabayando nes mesmes condiciones que lo faen en China, 12 hores diaries, 7 díes a la selmana y una selmana de vacaciones.

 

  1. Les consecuencies de permitir esos productos y comerciu chinu son que tamos fomentando la miseria nel mundu y pa la nuesa economía, significa más paru, menos recursos y más estropiciu de la yá aprobecida economía asturiana.
  2. Denunciamos tamién l’apertura en domingu o festivu d’estos comercios; si un comerciante Asturianu del testil abre un domingu o festivu, vien darréu la policía a pesllar, pero los comercios Chinos puen faer lo que quieran col consentimientu d’esta clas política y sindical corrupto.

 

  1. Tamién denunciamos qu’una parte los productos que se vienden neses tiendes nun cumplen les normatives Europees, bona parte d’esos productos son falsificaciones, ensin ningún control sanitariu, ensin homologar.

 

Esiximos delles veces a la Conseyería d’Industria y Comerciu del Principáu, que tien competencia na materia de comerciu lo que vien darréu:

  1. Que restrinxa tanto l’apertura d’establecimientos de productos chinos como d’importaos y l’horariu polo anteriormente expuesto.

 

  1. Que s’inspeccionen los establecimientos yá instalaos, faciendo cumplir les normatives d’horarios asina como de los productos, tanto d’homologación como sanitarios aplicables col mesmu rigor qu’a un comerciante asturianu.

Denunciamos que llevamos años solicitando estes condiciones y tovía nun mos contestaron estos corruptos.

Si n’Asturies hubiere una Cultura Asturiana fuerte, estos comercios y productos Chinos nun medraríen, pero como nun l’hai, tamos expuestos a que la nuesa economía vaya desaniciándose pasu ente pasu por intereses foriatos.

Esto débese a que al nun tener Soberanía nin presencia nes Instituciones,  nun podemos defender la nuesa economía.

Estos partíos PP, PSOE, VOX, PODEMOS- PCE-IU y sindicatos, UGT, CCOO, tienen intereses distintos a los del Pueblu Asturianu, faen alcuerdos en Madrid y la XE a espaldes del nuesu pueblu, ensin importa-yos  la nuesa economía y el nuesu futuru.

L’Ensame Socialista Astur, como Partíu Nacionalista, quier al nuesu pueblu, vamos lluchar con puxu y nun vamos dexar que se desanicie la nuesa economía.

 

No Comments

Post A Comment